Tema: Re: Q: krosnis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-13 12:29:43
2013-12-13 10:23, mirkt rašė:
> Nepykit, bet man atrodo, kad čia ne molis kaltas, o kūrentojai..

Tai as ir parasiau, kad prasti kuretojai kaltina moli. As visiskai
neabejoju, kad mano krosniai panaudotos netinkamos plytos. Temos
autoriaus nuotraukoje taip pat netinkamos plytos. Samdydamas saviski
krosninika as ziurejau kaip jis dirba pas kitus ir buvau nuvaziaves pas
tuos, kurie kurena jo statytas krosnis.