Tema: Re: krosnis
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-12-12 12:18:15
yra pas mane pastatyta nuo pavasario. Aki dziugina, silumos duoda, duonkepe
naudinga, bet problemu yra. O problemos susijusios su daugybiniai itrukimais
uzkaitinus, duonkepes dureliu nesandarumu, isklibo ir pakuros dureliu remas.
Labiausiai tai itrukimai neramina, meistras nezino, kodel jie atsirado.
Siaip neatsizegnoja nuo taisymo, bet neisivaizduoju, ka galima pataisyti,
apart kad perstatyti is naujo.