Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: Darius-B
Data: 2012-10-25 23:25:58
Galvoju CodeCas butu dar labiau nepatenkintas jeigu rastu iskasta griovi
salia savo sklypo:)
Pas mane, gerai kad buvau vietoje, vienas kaimynas atsivare racioka ir sako
mes dabar prie tavo tvoros kasim griovi ir visa vandeni, guvnerka,... leisim
i sita griovi. As nesutikau ir aisku kaimyno palaikymo komanda pradejo ant
manes varyti, kad cia fondine zeme ir t.t. "mechanizatorius" irgi atkakliai
noredamas uzsidirbti pachmielui, jau man aiskina kas mano kas nemano. Vienu
zodziu viskas baigesi stebuklingais zodziais - "Gerai, kvieciu patrulius".
"Mechanizatorius" parode man dvi spygas, paspjaude i mano puse ir
susivyniojas traktoriu pirmas pabego:)

"Tomas"  wrote in message news:k65eqf$chk$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.10.22 23:41, Darius-B wrote:
> Nezinau kuri cia vieta, bet as tai dar bandyciau prisipisti prie kokios
> nors dar Silainiu baznycios ar maximos, nes nuo ju irgi vanduo bega i
> tavo puse:) Siaip pagalvojus jie irgi kitoj kelio pusej:)
> O tai sunku koki grioviuka salia kelio prakasti, kad i tavo sklypa
> vanduo nebegtu?

Tą grioviuką turi kasti kaimynas, nuo kurio sklypo bega vanduo, o ne
CodeCas.