Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: CodeC
Data: 2012-10-22 17:41:10
On 10/22/2012 05:34 PM, Dizzy wrote:

> nesukit smegenu, dramatizuojat. Imi atsizymi sklypa, apsitveri ir viskas. Servitutine teritorija isskiri zymejimu, jei tai kelias. Kaimynui nuejes pasakai, kad daugiau nevazinetu per tavo sklypa. Pamatysi- kreipsiesi i policija. Negi jis toks tupas ir naglas, kad vazineti per kaimyno sklypa?

servitutai - neaptveriami, ta pasitikslinau DP.
sklypas nuzymetas ir su kaimynu kalbeta beveik panasiai ir buvo, tik jis
aksi varto ir guzsioja peciais - nieko nezino atseit, cia tipo daug
gruzovyku vazineja, jis pats tikrai nieko nedaro, o uz kitus neatsako ir
t.t. pats jis gal ir nevairavu tu gruzoviku, kurie sklypa isvazinejo ir
tvoras isvarte, bet kad jo statybu metu tai ivyko tai neirodytas faktas :)
o kitas dalykas, tai tas sklypo sukelimas, kuri jis taip pat padare.
as dabar labai smarkiai teigti, kad tai nelegalu irgi negaliu, nors man
taip ir atrodo. ir kelias ir viskas aplink galosi gerokai zemiau nei jo
sklypas. to pasekoj visur balos ir vanduo aplink. del to sukelimo ir
kelias po truputi nuslinko, nes ten toks kaip kalniukas gavosi ir
pradzia padarius statybinem masinom dabar ten jau beveik 'normalus'
keliukas per servituta esanti mano sklype eina. taip grubiai pries metus
laiko tas keliukas buvo per mazdaug 3 metrus i kaimyno puse.