Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: CodeC
Data: 2012-10-22 15:11:34
On 10/22/2012 02:04 PM, Kicker wrote:
> Na tai sustatyk stulpus toj vietoj kur servitutas baigiasi ir jau tavo
> sklypo tvora gali eiti.
> Nes per servituta tai negalesi uzdrausti kad nevazinetu.

vat cia idomu butu issiaiskinti. nes man atrodo kad ne visai taip.
juk servitutas skirtas inzineriniams tinklams, o ne vaziuojamajai
daliai? ar servitutai apskritai turi tipo kazkokia 'paskirti' ar
naudojimo pobudi? man tai pvz kaip minejau dar labai idomu ka galvoja
apie pasislinkusi kelia tu inzineriniu tinklu savininkai ir gal dar
kelininkai. reiks dar detaluji pastudijuoti.
juk pvz isivaizduojam jau sutvarkyta kvartala, kuri isasfaltuoti keliai,
servitutu zonoj visur sklypai veja uzsiseje. tai jei prades kazkas kelia
'darytis' per ta veja (per servituta), tai manau dar ir kaip as kaip
sklypo savininkas galiu ta uzdrausti ir to neleisti?