Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: Dizzy
Data: 2012-10-22 17:28:35
Arj Wrote:

> su tuo "liept pataisyt"  gali ir nieko neiseiti - kaimynas gali zviegti "mano namas cia simata metu
> stovejo, o kodel girtas codeco matininkas nupaise ribas taip kad mano namas pas codeca
> atsidura -supratimo neturiu" - ribos nera absoliutus reikalas, ypac jei nera "kietu" orientyru

pala, mes juk kalbame, kad kaimynas statosi nauj nam. O tai reikia jis gavo Statybu leidim, reikia yra projektas, kuriame ivardintos altituds, yra ai nuymjimo aktas ir t.t. Jo projekt turi savivaldybs ir statyb inspekcija ir gali greitai prieiti. Jei tu manai, kad paeidiami tavo interesai, kaimynas statosi nukryps nuo projekto, projektas parengtas ir patvirtintas paeidiant reglamentuojanius statymus, tai bdamas kaimynu, tu, manau, gali pareikalauti susipainti su kaimyno projektu. Anywai.. iuo klausimus kontroliuoja, sprendia ir konsultuoja statybu inspekcija.
---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/