Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: CodeC
Data: 2012-10-22 12:59:43
On 10/22/2012 11:54 AM, CodeC wrote:

> kolkas neesu tikras ar as pats turiu teise ta daryt. salia gatves
> visuose praktiskai sklypuose mieste yra suformuoti servitutai
> inzineriniams tinklams. ju aptverti man rodos teises as neturiu.

siaip dar berasydamas pagalvojau, kad kaimyno veiksmu pasekoj, gali ir
realiu problemu tiems inzineriniams tinklams kilti. nzn kaip ten visi
vamzdziai ir kabeliai jauciasi, kai pagal projekta jie numatyti salia
kelio, o poto kelias savaime 'atkeliauja' virs ju. nes dabar realiai
visas mano sklype esantis 3 metru plocio servitutas virtes keliu. kaip
minimum ten eina vandentiekis.
detaliajame plane tenais numatyta viskas - dujos, elektra, kanalizokas.
galima aisku tiketis, kad kelininkai kada nors patys savaime isspres
situacija, formuodami kelia, bet nesinori kad kaip nors patyliukais tas
kelias susiformuotu ir 'isiteisintu' mano sklype. tai kol nedega ir
turiu laiko, norisi po biski judint ta reikala.