Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: sharkius
Data: 2012-10-23 01:12:18
Pazvelk is kaimyno puses - kelesi sklypa, vairuotojai besukdami i
kaimyno sklypa ismale duobes (jei "kelias" - 10cm gruzo papilta ant
zoles, tai rudeni uztenka vienakart susuktais ratais pravaziuot krautam
samasvalui ar kokiam kranui), kiekviena sekanti masina po kelis cm
artejo i tavo sklypo puse. Kaimynas vienam, kitam, treciam vadylai
pirstu pagrumojo, bet tie bbdeje, siuncia nx klausdami - vezt sekancia
masina zemiu ar nevezt? juos irgi suprast galima - jei uzklimps, niekas
ju ant peciu is ten neisnes, ir jiem px kad piktzoliu darzeli kazkam
ismindzios - tvora - surudijes dratas ant isvirtusio stulpelio, kultura
jokia neuzseta, reiskia vaziuot galima. Pravaziuojantys kaimynai i balas
irgi nevaziuoja - suka ten, kur suplukta zeme - ir jiem px kad ten tavo
dilgelynas kazkada buvo, plius dar kas pravaziojantis, visuomeniniais
pagrindais gruzo priekabele tvarkingai i bala sudeliojo, taip ir
susiformavo kelias, be jokiu grioviu, drenazu ir tt, kaimyna aisku
uzpiso ezeras savo sklype tai paeme ir dar auksciau sklypa pasikele, nes
perspektyva tokia, kad ateinancius 10 metu ten nieko geresnio ir nebus,
jam tikrai px kad tu i savo sklypa be botu neieini, juo labiau kad i
metus karta atvaziuoji, nesitvarkai, nieko nedarai, prie tos pacios
"gatves" remonto neprisidedi ir dar atejes akis bandai draskyt.
Jei nori isgyvendint kelia is savo sklypo - kali kuoliukus kur
priklauso, pasisamdai koki gretimam lauke, kaiptik siomis dienomis
arianti traktorista - duodi jam simtine ar dvi, kad suartu nafig viska
kas tavo sklypo teritorijoj, o prie krasto kiek imanoma giliau ir maziau
ziurek ten servitutai kokie ar ne servitutai - kam reikes ten prieit tai
prieis, bet per suarta zeme nebent koks 4x4 entuziastas vaziuos, ir tai
po jo tik dar giliau viskas susiars:), o visi like vaziuos ten kur
nesuarta arba apskritai aplinkui, kaimynas irgi perdaug nesisakos ir
tikrai nepuls zvyriaus ar gruzo i tavo teritorija dykai vezt...  Del
begancio vandens tavo sklypo verte tikrai nekrenta, labiau krenta
kaimnyo namo verte, del tavo dirvonuojancio sklypo.