Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: Kicker
Data: 2012-10-22 16:27:20
na tai pagal detalujy pravaziavimas yra uztat visi ir vaziuoja, taciau nieko
nera padaryta (kelio ir visa kita), tai vaziuoja kur eina pravaziuot. Man
atroto tu bent jau gali uztvert ta savo daly kur turetu eiti tvora, o ten
kur komunikacijos - tik tada kai bus padarytas visas kelias ir t.t.

"CodeC"  parašė naujienų news:k63cu0$4ma$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/22/2012 03:04 PM, Kicker wrote:
> o tai ten jau tas kelias suprojektuotas ir padarytas? nes jeigu nieko
> nepadaryta tai nzn ar ka pavyks ispest. Tada reikia daryti kelia,
> saligatvy ir t.t.

nu as zinau tik tai, kas detaliajame plane yra. tai kelias ten yra
numatytas, su plociais, pereju vietomis ir pan. padaryta tai nieko nera
apsoliuciai. nera aiskios ribos tarp kelio ir sklypo, visas krastas
isvazinetas sunkiasvorem masinom. kai zymejom, buvom ribas pazymeje, bet
itariu kad tie ribozenkliai gyveno labai trumpai.