Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: Dizzy
Data: 2012-10-22 17:34:07
Kicker Wrote:

> na tai pagal detalujy pravaziavimas yra uztat visi ir vaziuoja, taciau nieko
> nera padaryta (kelio ir visa kita), tai vaziuoja kur eina pravaziuot. Man
> atroto tu bent jau gali uztvert ta savo daly kur turetu eiti tvora, o ten
> kur komunikacijos - tik tada kai bus padarytas visas kelias ir t.t.

> nu as zinau tik tai, kas detaliajame plane yra. tai kelias ten yra
> numatytas, su plociais, pereju vietomis ir pan. padaryta tai nieko nera
> apsoliuciai. nera aiskios ribos tarp kelio ir sklypo, visas krastas
> isvazinetas sunkiasvorem masinom. kai zymejom, buvom ribas pazymeje, bet
> [...]

nesukit smegenu, dramatizuojat. Imi atsizymi sklypa, apsitveri ir viskas. Servitutine teritorija isskiri zymejimu, jei tai kelias. Kaimynui nuejes pasakai, kad daugiau nevazinetu per tavo sklypa. Pamatysi- kreipsiesi i policija. Negi jis toks tupas ir naglas, kad vazineti per kaimyno sklypa?
---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/