Tema: Re: sklypo ribos ir problemos su kaimynu
Autorius: CodeC
Data: 2012-10-22 12:54:13
On 10/22/2012 11:46 AM, Dainiushas wrote:
> blin hernia kažkokia. Išlipęs iš baidarės svetimoj pievoj tvarką įvedi
> vienu rankos mostu, o čia - nuosavam sklype nesitvarkai.

nu tai svetimoj pievoj nieks netrugdo veiksma uzfiksuoti realiu laiku. o
cia atvarai ir randi viska post factum. sedet krumuose ir budet
galimybes neturiu, kaip LP :)

> O šiaip tai pist konkrečia IMHO tvorą, kad ir vidury tos sankryžos ir ne
> tavo bėdos.

kolkas neesu tikras ar as pats turiu teise ta daryt. salia gatves
visuose praktiskai sklypuose mieste yra suformuoti servitutai
inzineriniams tinklams. ju aptverti man rodos teises as neturiu.
net jeigu taip padaryciau, kaip minejau, senoji tvora (realiai
betoniniai stulpiukai su spygliuota viela) jau dingo. tai manau
nesudarytu problemu ir metalinius vamzdzius pasalint, dar ir kavaro
pasidarytu i srota nuvezes. as siaip noreciau ne tvoras tverti, o kad
anas ka pridirbo sutvarkytu visu pirma. nes net aptverus, geras galas
sklypo liks sutrambuotas molynas. dar beje su lietaus vandeniu tvora
irgi nieko nepades. nes viskas bega upeliais nuo jo puses.