Tema: Re: Ekovata
Autorius: Sail
Data: 2011-08-11 09:02:46
Duodu kepure prisikt - su tokiais termovizoriaus vaizdais, ten yra SKYLES.
Jokie ten thermal bridging tokiu vaizdu neduoda. Rastinis namas po defaultu
yra skyletas, tai cia bus atsokes apsiltinimas ties skylem.

Galvoti, kad palikus dali rasta po brusu neapsiltinta susidarys toks silumos
nuotekes yra svelniai tarus neteisinga.