Tema: Re: Ekovata
Autorius: Sail
Data: 2011-08-10 13:05:31
Taip taip ir dar karta taip.

Lengva padaryt, lengva remontuot. Pas mane puse namo tokia, puse kitokia
(toks jau buvo deja). Saltoji dalis liux, varvejo pro kanalizacijos
alsuoklio skyle stoge - uztepiau hermetiku ir baigta.
Sutapdintoj daly termovizorium matau chaltura, ka galejau pataisiau, o
toliau deja jau nebeverta. Per daug griovimo darbu.