Tema: Re: Ekovata
Autorius: Ekovila
Data: 2011-08-09 16:06:27
apacioje prie karkaso prisuk lenta, kad vata nekabetu ore
del pakalimu - neaisku ar jie yra zemiau lubu ir ar palepe bus gyvenama
o griztant prie klausimo apie plevele - ventiliuojamo fasado atveju ji
_butina_, jei kali lentas tiesiai ant to paties karkaso - nebutina, yra
nuomone kad difuzines pleveles pavirsiuje gali kondensuotis dregme ir
jei dailylentes prispaustos prie pleveles tai kenks medienai