Tema: Re: Ekovata
Autorius: neklausiu
Data: 2011-08-07 02:08:02
"rr" <rr@rr.rr> wrote in message news:j1g9hj$shq$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu dar galima vietoj pergamino apkalt plokšte, iš kurios spintų nugaras
> daro, nutept kokiu oksoliu iš viršaus, bus vėjo izoliacija ir drėgmė
> išgaruos. Arba iškart kokia plona drėgmei atsparia plokšte.

O ta plauso plokste, kur spintu nugaras daro, ji isleidzia dregme? viena
puse lygi, kaip poliruota, tai gal ji kazkiek nepraleidzia. Seniau is
panasiu ploksciu gamindavo skydinius namus, tik plokstes ten storesnes ir
"neblizgancios" kaip baldines, o is lauku puses (man rodos) yra pergamino ar
kazko labai panasaus sluoksnis (ne ruberoido) po apkala.