Tema: Re: Ekovata
Autorius: Ekovila
Data: 2011-08-09 15:59:02
Medienos silumos laidumo koeficientas apie 0,18, ekovatos apie 0,039 -
skirtumas daugiau nei 4,5 karto, o pas tave apsiltinimo sluoksnio ant
kampo nelabai yra ir varza ten tikrai ne R=5, tas pats ir aplink
duris/langus.
Del darbu atlikimo - per slapiai purskiant (manau pilant i aparata
surinkta nuo zemes vata ir nepakoregavus irangos nustatymus) gaunasi
didesnis tankis ir vata gali nukrist ant zemes (del to ir reke), arba
atsokt nuo horizontaliu karkaso elementu o pas tave ju daug, arba atsokt
nuo sienos ir islinkt i isore, bet sita tu turejai pamatyt.
O karkasas padarytas negerai ir kampai padaryti neteisingai - jei darei
pats tai reikejo pasiklaust kaipo reikia daryt, butum ant medienos
nemazai sutaupes ir problemu del galimo apsiltinimo broko (jei atsoko
vata nuo horizontaliu elementu) isvenges.