Tema: Re: Ekovata
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-05 11:04:37
na o siaip, naturoje paskui bandete atsukineti? :)))
As irgi daug kur susukes, tai galiu pasakyti - durnyste. Is 5 susuktu medvarsciu po keliu metu kokiu 2 galvutes nutrukusios, arba nutruksta issukinejant, like 3 irgi vos issisuka (galvutes uzsinese siukslem, ilinde i medi, dar ziurek prasisuka, o prikempa lygiai tiek pat vinis ar medvarstis. Dar vinio pranasumas istraukinat ji maziau isdraskai nei traukinat medvarsti su viniatraukiu. :) Man labiau patinka sraigtines vinys, jas lengviau istraukti ir netaip isdrasko, o kiek reikia tai laiko.
Beje, kiek teko ardyti sukaltus, tai tikrai nera taip sudetinga ir tikria greiciau nei isukineti medvarscius. Su vinim darbas tik pasudetingieja jei nori dar karta panaudoti tas pacias lentas. Bet jei tai kokie balkiai, tai beveik no problem. Sudetingiau gal su visokiom dailylentem kur ardant jas tiesiog apgadini.

T:)