Tema: Re: Ekovata
Autorius: Arj
Data: 2011-08-05 16:13:52
mano galva esmine priezastis del kurios dazniausia naudojami medvarsciai - nes galima lengvai padaryti "profesionaliai".
t.y. prisukti lenta prie kokio spyruokliuojancio pagrindo milimetru tikslumu su medvarsciais  be problemu, o su vinim
jau reikia pagalvoti....
Plius jei dar vinis uzlinks, reiks traukti, kalti nauja, o ta vieta jau su plaktuku bus subaladota....