Tema: Re: Ekovata
Autorius: darbra
Data: 2011-08-09 14:36:42
per kuria vieta salcio tiltas? per medzio brusa? ar per metalinius
kampus kurie laiko brusa? medis irgi turi savo varza. taip tai nera
apsiltinimo medziaga, bet ir ne metalas. man cia akivaizdus nesandarumas
tarp ekovatos ir rastu sienos. tik priezastis neaisku. arba susitrauke
vata dziudama, arba atsoko del blogo purskimo (pvz. per slapiai purske,
nes ekoremos vis reke ant kito kad detu daugiau sausos nes per slapia ir
gales pats eiti ir perdarineti ekovata.)

tarkim pas man salcio tiltas kampe. pas mane ta siena su arka yra istisa
bet langu. saltis eina per visus tarpus rastuose.
pas mane karkasas toks, kad susidaro atskiri tvirti langai 60cm x80 cm.
prie ko cia karkasas.