Tema: Re: Ekovata
Autorius: Ekovila
Data: 2011-08-10 09:44:53
tavo priezasti nurodziau - netinkamai padarytas karkasas su perdaug
horizontaliu elementu
dar priedo didelis storis uzpurkstas vienu kartu ir dar naudojant slapia
vata
objektyviai priezastys ieskomos objekte nuemus keliose vietose apdaila
arba bent matant darbu eigos nuotraukas bet ne pagal kristolini rutuli
ir parasymus newsgroupe