Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-09 11:01:48
Vyriokas sodyboje nori isirengti 30m2 sildomu grindu. Zada ardyti medini
karkasa ir betonuoti, nes pagal technologija naudoti aliuminio plokstes
yra brangu. Man mintis kilo jam patarti i esama karkasa sukisti 200m
grindinio vamzduko be aliuminio. Aliuminis dedamas, kad paimti daugiau
silumos is vamzduko, bet padejus 200m vamzduko, silumos atidavimo plotas
didetu kelis kartus. Idomu kiek kiek padideja silumos atidavimas su
aliuminiu? Tiesa, dar po vamzduku butu aliuminio folija, o po ja vata.
Ar cirkuliacinis siurblys patemptu 200m minimaliu galingumu?