Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: gnt
Data: 2011-06-07 12:35:04
daugiau pasidomek ir isgirsi priesingu nuomoniu: kad smirda batai, kad
kondensuojasi ant duru dregme , kad prarandi daug labai silumos ir t.t.
siaip jau tamburo paskirtis ir yra, kad jo nereiktu sildyti ir neprarastum
silumos.
paskutiniu metu esu nusprendes, tambura daryti nesildoma, bet gal kartais ir
persigalvosiu, dar yra biski laiko :))