Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-06-08 14:54:45
Praskaidrinimui:

Svetainej suvyniojau D20 178m :))))
Viena segmenta
Siurblio max galingumas (kai visi ziedai atdari ir viskas shyla - 18 W.
Siurblys Wilo Stratos PICO. Pergyventa si ziema parodo, kad viskas kaip
ir shyla.

Plius: Kuo tankiau isvedziotas vamzdis, tuo saltesnes temperaturos
vandeniu galima sildyt grindis. Kondensacinio katilo atveju tai yra, kad
tuo arciau esame deklaruojamu 108,x procentu NVK.

Pas mane visas namas isdetas kas 15 cm.

Vaikstant basam salta ziema, kai viduj +20 grindys tikrai nedvelkia
karsciu, toks jausmas kad vaiksciotum po nesildomas....

--
MaRiUs
Kaunas