Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-07 14:11:54
2011-06-07 13:57, Atlepausis@wrk rašė:
> Jei yra kokia ala vieša vieta kame visi vaikšto su kuntapliais tai gali
> ir daryt kas 40cm, ten svarbu, kad patalpą sušildytų. O namuose jei D16
> tai kas 15 cm siūlau, nes jausis šilta/šalta zonos.

Priimu pastaba. O kaip variantas, kad kloti d18 kas 20cm 15m2 kambaryje
taip, kad sunaudoti 66m (200m rulona i 3 kambarius)? Kadangi ilgio per
mazai tai deti kambario centre.
Niekap negaliu apsispresti kiek turi buti segmentu 15m2 kambaryje.
Santechnikas garantuoja, kad 100m segmentui siurblys dirbs minimaliu
greiciu. Man sunku patiketi, kad rekomenduojamas segmento ilgis yra 70m,
o siurbliai gaminami zymiai galingesni.