Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-07 12:41:53
> kaiptik vakar kalbejau su vienu santechniku del vamzdzio diametro nuo katilo
> iki kolektoriu. jis sako reiktu deti 25mm, nes atseit toks yra pajungimas i
> kolektoriu. beje jis siulo deti metalini vamzdi iki kolektoriaus, man atrodo
> kad neverta ir uztenka daugiasluoksnio.

Tuomet desiu d25

> pas mane irgi panasi situacija su vedinimu, siluma trauks tulike, ir siluma
> turetu cirkuoliuopti per hola, bet hole desiu radiatoriu, nenoriu rizikuoti,
> kad ten bus persalta, nes is holo atvira erdve i svetaine. nors turejau
> pokalbi vienoje firmoje kur projektuoja, jie sake kad nereikia.

As po langais padariau nisas radiatoriams. Jose taip pat is po grindu
bus sviezio oro padavimas. Iki ju taip pat atvesiu vamzdzius radiatoriu
pajungimui. Pramusus grindini - pakabinsiu radiatoriu. Galeciau
pastatyti sildytuva ir oro pasildymui. Avariniu atveju - elektrini.

Greiciausiai prieskambari man reikejo pavadinti holu. Cia pas mane bus
ale mini darbine svetaine. Is tikro sioje patalpoje temperatura turetu
buti aukstesne, negu miegamuosiuose. Todel sildyti reikia.

> beje pas
> tave yra tyamburas ar nera? ar darysi sildoma? vieni sako reikia, kiti kad
> jokiu budu ne.

Tamburas pas mane yra vienoje erdveje su katiline. Cia sildymo prietaisu
nestatysiu, nes tarp tamburo ir svetaines yra krosnis is tamburo puses
ir zidinys is svetaines puses.