Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-06-07 14:06:27
On 06/07/2011 11:26 AM, Vidas Makauskas wrote:
> Pasidariau grindinio sildymo vamzdziui isvedziojimo projektuka. Gavosi
> 15m2 kambariui 2 segmentai po 65m ilgio d16 trisluoksni kas 20cm,
> iskaitant ilgi nuo kolektoriaus. Santechnikas durnina ir sako naudoti
> kambariui 1 segmenta d18 iki 100m ilgio. Kaip ir linkstu prie to, bet
> noreciau didinti zingsni iki 30cm (maksimalus leidziamas yra 40cm), o
> ilgi iki 80m. Gal kas labiau paprotintu?

Mano nuomone, tai deti storesni ir ilgesni vamzdi yra nesamone, nes
norint, kad tolygiai pasiskirstytu siluma reikia, kad vanduo cirkuliuotu
kuo didesniu greiciu tame vamzdyje.

> Turiu ir dar viena klausima. Nuo katilines iki kolektoriaus per visa
> virtuve yra 7m. Sako deti d20. Ar ne per mazas diametras?
> Gal griztama nuo kolektoriaus i katiline galima butu atlikti is d16
> kokiais 3 vnt segmentais po 20m ir taip padengti virtuve su koridoriumi?

Sitoj vietoj didelis STOP. Kokios temperaturos vandeni ruosia katiline?
Jei 30C-40C, tai tada gerai, jei daugiau, tai tau yra butinas pamaisymo
mazgas prie kolektoriaus, o tai jau savaime keicia visa
padavimo/grazinimo vamzdyna is esmes.

> Ta pacia proga dar keli klausimeliai. Pas mane butinai bus vedinimo
> sistema i miegamuosius. Taigi is miegamuju siltas oras bus ispuciamas
> pro duris per prieskambari ir per vonia, dusa istraukiams i
> rekuperatoriu atgal. Sugalvojau, kad minetame 15m2 prieskambaryje
> sildymas nereikalingas. Ka jus manote?

Ventiliacija pernes tikrai ne visa siluma, o tik nedidele jos dali,
taigi sildymas ir kitur reikalingas.

> Abejoniu turiu del vonios, duso. Jeigu pro cia istraukiamas oras is namo
> tai ar yra prasme cia daryti grindini sildyma? Galvoju, kad butu
> tikslinga daryti atskira grindini nuo karsto vandens talpos, aplenkiant
> kolektoriu. Tuomet tureciau siltas grindis ir gyvatuka vasaros metu?
> Veiktu nuo cirkuliacijos?

Vonioj sildymas LABAI reikalingas. Nuo karso vandens talpos daryt
gyvatuka gal ir OK, bet grindu, tai jokiu budu negalima.

Kaip reguliuosite siluma kambariuose?
Jei galvojate tai daryti prisukdami ciaupa ant kolektoriaus, tai
siulau ta is karto pamirsti. Vienintelis normalus temp. reguliavimo
budas impulsinis.