Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-07 14:24:08
> Kaip reguliuosite siluma kambariuose?
> Jei galvojate tai daryti prisukdami ciaupa ant kolektoriaus, tai
> siulau ta is karto pamirsti. Vienintelis normalus temp. reguliavimo
> budas impulsinis.

Negirdejau tokio. Pas mane 4 miegamieji, beveik vienodo dydzio, visi
langai i pietus. Todel matau priezasti visus keturis reguliuoti vienu
reguliatoriumi. Savaime aisku, kad tarp siu kambariu jau butu
sureguliuotos silumos proporcijos.
O del kitos atsakos i 80m2 virtuve-svetaine reiktu dar pagalvoti. Cia
reguliavimas butu sudetingesnis, nes svetaineje stovi zidinys. Galvoju
deti stikline stumdoma pertvara tarp virtuves ir svetaines. Virtuveje
papildoma siluma, hole periodinis saldymas is lauko per tambura.

Reguliuoti galeciau dar ir paduodamu siltu oru, o ne kolektoriumi.