Tema: Re: Grindinio isvedziojimas
Autorius: Jager
Data: 2011-06-07 12:31:26
pirmą kartą girdžiu, kad tambure nereiktu šildomų grindų. Kaip tik gerai
kai sniego ir purvo prisineša, kad jis džiūtų arba pastoviai drėgna bus,
o ir batus palikus ant grindų jie šiek tiek apdžius.

Dėl dviejų kontūrų pvz. didelėje svetainėje tai būtų, manau, didelis
privalumas, viena reiktu vedžioti pagal sieną ir vitrinas ir į jį būtų
galima paduoti didesnę temp. Čia šiaip tokia mintis atėjo :)

--
Jager

--
Jager