Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-09 12:05:17
nezinau vidai kur jus meistru ieskote, bet jau neviena patalpa klijavo pas mane plytelem. Buvo ir su labai kreivom sienom (+-5 cm per 2 metrus) ir tik is blokeliu sumurytu sienu ir mano poziuriu lygiai tinkuotu sienu. Ir visur suklyjavo, taip kad neturiu prie ko prikibti. Nevaiksatu su liniuote, bet vizualiai nesimato siuliu nelygumo ar kreivumo. Kampai sueina.
Visur meistrai pries klijuodami praeidavo su savo gulsciukais, pasitikrindavo. Nedideliu nelygumus pasitaisydavo uz ta pacai kaina, didelius nukrypimus derindavome kaip geriau sitaisyti. Bet visa tai budavao daugiaumaziau aisku pries darbu pradzia.

O ant grindu sudeti plyteles, taip kad skirtusi siules storis, suvedant plyteliu kampus tai jau reikia pasistengti.

T:)