Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: eciffo
Data: 2009-03-09 08:42:46
Keistas siulymas pasivaikscioti po tualetus.Likau nesuprates:/

Kokios plyteles bebutu ,nereiskia kad galima nuo vidurio patalpos
nusivaziuoti tiek kad tarpai isdidetu 5kartus .Plyteles kondicines  .O to
rusio paskirtis anaiptol ne  bulviu laikymas.
En turejo galimybe broka pataisyti.Bet nepasinaudojo.
Tai kokie dar mokejimai po 25 ar po 2,5?Faktiskai reikejo reikalauti kad
kompensuotu man sugadintas medziagas,bet neuzteko nervu.

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
> Jeigu uz kvadrata kainavo apie 25 litus tai 1,2 nuotraukos to ir yra
vertos. Jeigu ivyko konfloktas tai sumoki "en" po 25 litus ir gyveni su
tokiomis sienomis, jeigu nesumoki tai turi perklijuoti. Manau, kad pas pati
plyteles, kaip i rusi, nepirmaruses. Todel, jeigu ir antra karta bus tas
pat, tai turetum ir "en" sumoketi. Kad butu ramiau ant sirdies tai
pasivaiksciok po ivairiu istaigu tuoletus ir panagrinek kaip ten suklijuotos
plyteles. Turek omenyje, kad ten plyteles ne is brokuotu partiju, o
suklijuotos ne rusyje.