Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-09 11:51:32
> asla turbut is molio ponas pilsite?
> o plytukes ne is maximos mano supratimu, bet gerelesnes, o del siuliu tai
> priklauso koki vaizda nori isgaut ir ar galima aplamai be ju klot, pvz ant
> sildomu grindu siules tarp plyteliu butinai turi but....
As zinau kas turi bent 5 metus kokiu 30m2 svetaine su sildomomis grindimis, kuriu plyteles sudetos be jokiu akim iziurimu plyseliu ir temperaturiniu siuliu. Tokiu plyteliu maximose nepardavineja. Is papigiaisku platintoju zinau Zemuose Paneriuose parduotuve prie Vaduvos stoteles...

> del dulkinimo sunku ka nors pasakyt, bet gyvenimas sustato viska i savo
> vietas, ateis laikas ir aplinkybes ir...........
Todel nereikia internete deklaruoti, kad kazka imsi dulkinti