Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-09 11:30:07
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message news:gp2m3f$7d2$1@trimpas.omnitel.net...

> išpildomoji - tamstos problemos.
> reiškia nieko nepradėtum daryti.

Galiu pakonsultuoti. Ispildomoji yra daroma kai priduodami darbai. Jeigu susimokejai uz pamatus ir neturi pamatu atlikimo ispildomuju tai jau tamstos problema. Ir tai reiskia, kad nesupranti del ko turi buti pildomi popieriai ir dedami parasai. Todel tamstos kazko dulkinimas labiau primintu i pacio saves pasidulkinima.

Taip pat galiu daryti prielaida, kad pas pati nera tiek finansiniu galimybiu, kad galetum kazka dulkinti. Nuotraukose matosi, kad grindu plyteles yra is "maximos" ar panasiu platintoju. Auksciausios kokybes plyteles yra klojamos be jokiu siuliu ir paklotos atrodo kaip masyvas. Nenoriu testi toliau, nes pats esi nekvailas ir supranti ka norejau pasakyti. Todel dulkinkis geriau pats su savimi arba pasiieskok tam reikalui "sudarankiu" ir uz tai susimokek

Kas liecia mane tai as plyteliu name neturesiu, nes geroms plyteliu grindims neturesiu finansiniu galimybiu, o "sudinu" nenoriu...