Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-09 08:48:07
na tai kad pas mane meistriukas deda irgi rusyje plyteles. Irgi sakiau, kad ipatingos kokybes nereikia, teisiog tvarkingai sudeti. Tai dejo "is rankos" be jokiu kryziuku. Specialiai apziurejau siules, nera prie ko pirkibti, per 6 metru ilgi ir 2.5 metru ploti niekur nenuvaziuota, teisios vienodos siules, auksciai lygus :)
Ir as nesistebiu, zmogus jau daugmetu tuo uzsiema :)

T:)