Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: eciffo
Data: 2009-03-09 10:40:23
Pirma.Iskur istraukei ka kalba eina apie sienas?Ten grindys.
2.Is kur tavo galvoj atsirado tie mistiniai /lengvatiniai 25 lt?
3.Man visiskai  dzn pamatai ir ju technine prieziura  sioje
situacijoje.Kokie xujovi jie bebutu, meistras pries apsiimdamas darba
ivertino situacija ir savo sugebejimus.
Dar kart pakartosiu - nebuvo isekoma jokios "pamazintos" kainos.Ant  EN
kaktos deja taip pat neparasyta"brokdarys".
Neturejau jokio pagrindo speti kad viskas baigsis taip liudnai.
Vidai,nepyk bet tu  fantazuok geriau bangoj.
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
> As nezinau. Parasyk apie savo sienu kampu vertikaluma, apie plyteliu eiliu
horizontaluma ir tada galima bus diskutuoti ar eilinis plyteliu klijuotojas
sugebetu pasiekti laikiama rezultata.