Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-09 09:30:20
As nevarau, bet darau prielaida. Jeigu kampu vertikalumas ir plyteliu horizontalumas yra islaikytas tai is kur tada gali buti skirtingos VERTIKALIOS siules? Jeigu sios 2 salygos ivykdytos tai uzsakovas PRIVALO sumoketi visa sutarta suma, nes UZSAKOVAS pateike brokuota medziaga. Maza to, dirbant su brokuota medziaga, uz darbus reiketu dar ir primoketi.
Dar reiketu patikrinti ar sienu kampai yra vertikalus. Jeigu muryta, o paskui nutinkuota "kaip girto numyzta" tai tokiu atveju reikejo ne "en" samdyti, o "juvelyra".
Is tikro nesu nei vienoje puseje. Is nuotrauku negali pasakyti kieno kalte. TODEL darytina prielaida, kad uzsakovas sugeba tik triuksma kelti. UZSAKOVAS turi iskviesti SAVO technine prieziura, kuri ismatuotu ne tik plyteliu vertikaluma ir horizontaluma, bet ir ant kokiu sienu buvo sudeta. Jeigu sienos "brokuotos" tai reikia samdyti ne "en", kuris dirba taip kaip sienos ismurytos, o AUKSTOS kvalifikacijos plyteliu klojeja, kuris PASLEPTU namo statybos broka...
Dar karta sakau, kad is nuotrauku neturiu pagrindo buti kieno nors puseje...