Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: Gedas B
Data: 2009-03-09 11:22:35
Nu dabar laikai ne tik kai visi sudrankiai tapo statybininkais, bet ir visi
moxlinykai-kompiuterastai-vadybybininkai tapo darbu uzsakavais, vykdytojais,
vertintojais, kokybes ir statybos darbu zinovais...
Cia as turiu omeniuje butent tave eciffo!!! Jieskai idealo su kreivom
plytelem rusy? Tau gyvenimo kokybe suges del to kad rysu grindu plyteliu
tarpai didesni negu "norma"??
Kokia tragedija acirado saindien, o kai po metu tau nukris kox plaktukas ant
grindu ir plytele istrupes, tai tu tikreusiai i televija kreipsies i ta
laida kur zmones savo bedas pasakoja???

Kur tu buvai kai tau klijavo, kodel neatbegai, nepasakei kad blogai, lupam
viska ir klijuojam is naujo kol dar klijai buvo nesudziuve???
Man kai klijavo plyteles keleta kartu per diena vaziavau ir tikrinau ir kai
ne taip klijavo, liepiau lupt ir perklijuot...
Dabar zodinis susitarimas buvo, tai ir gavai ko norejei ar buvo sutarta kad
tarpai tarp plyteliu turi buti iki 5mm?? Ar cia tu manai kad tai yra savaime
suprantama visu aplink???

Vienu zodziu kita karta pac zinosi, kad nama statant irgi reikia galvot ir
tureti siektiek ziniu apie tai. Dabartine beda yra ta kad visi galvoja kad
gali jeigu ne patys statybos darbus dirbti, tai bent juos organizuoti,
priimti, reikalauti "kokybes"....

ps.
Energitechas man plyteliu neklijavo, o bet taciau dare kitus darbus ir
pretenziju neturiu.