Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: tomasz
Data: 2009-03-09 11:39:08
asla turbut is molio ponas pilsite?
o plytukes ne is maximos mano supratimu, bet gerelesnes, o del siuliu tai
priklauso koki vaizda nori isgaut ir ar galima aplamai be ju klot, pvz ant
sildomu grindu siules tarp plyteliu butinai turi but....
del dulkinimo sunku ka nors pasakyt, bet gyvenimas sustato viska i savo
vietas, ateis laikas ir aplinkybes ir...........

t.