Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-07 12:01:07
Nu bet taip paemus, jeigu ir neatskiriant tu perdangu, juk apsiltinus
balkona is virsaus neturetu labai dideli siluminiai nuostoliai buti ir
neatskyrus perdangu? Gal as cia perdaug panikuoju? :) Gal nelabai verta ten
daug sukti galva, apsiltinu balkona koki 15cm is virsaus, na dar gerai butu
po slenksciais eps ir viskas?