Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-03 17:32:23
Prisegu foto kaip buvo daroma perdanga, cia mazai matosi balkonas, bet jis
yra po kaire puse nuotraukos.  Armaturos eina kiaurai is pagrindines
perdangos i balkona. Matai ten yra  ir sarama tokia, kuri gaunasi po balkono
durimis (cia statybininkai patare, kad svoris eitu namo ne ant vitrinu pirmo
auksto, o ant tos saramos). Virs pirmo  auksto langu kaip suprantu ten yra
sarama (ten ispjove blokelius U forma ir dejo armatura su betonu). tai man
slenksti po durimis gal reiktu daryti vien is polistirolo, kad apsisiltintu
ta sarama po durimis? O jeigu balkona apsiltinsiu, tai gal ta siluma
neiseiitu i lauka, gal patektu i pirma auksta pro lubas? :) Dar galvoju, gal
iseitu langus isemus isdauzyti ta perdanga ties ta sarama (kur langai) ir
ten atskyrimui ideti polistirola kaip ir siulei, o armatura gal pavyktu
nesugadinti ten dauzant, tai nepradingtu tvirtumas? ar ir per armatura
pereina saltis? dar karta aciu tau, nes neturiu su kuo protingai pasitarti
sita tema.