Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-01 18:50:17
Didelis dekui uz patarimus. Na as gal truputi netaip nupasakojau, prisegu
foto, paziurek. Problema tame, kad perdanga yra vientisa su balkonu, t.y.
viduje grindu lygis yra vienodas su balkono lygiu, nes viduje dar nieko su
grindimis kolkas nedaryta. Padariau didele klaida ir esu isidejes duris iki
pat apacios, dabar keisiu tas duris :( Galvojau kelti ta slenksti per viena
blokeli, tai butu 20cm, bet dabar galvoju tiek juk dar bus permazai? Del
lygio, tai viduje gali juk buti truputi zemiau, negu balkone?