Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-04 09:55:05
Armaturos ta tinkla biski pakele pries pilant betona pakaisiojant varztus.
Apibendrinant galvoju daryti taip:
Isdauzau ta vieta perdangoje kur langu slenkstis kiaurai 100mm plociu
stendgmadamis nesugadinti armaturu (tam, kad atskirti perdangas).
Pavirsiuje padauzau tokius ale lovelius ant balkono perdangos ir tokius ant
namo perdangos ir idedu armatura i juos ir uztepu tas vietas betonu (taip
suprantu kad cia butu tas inkaravimas). Gal tas inkaravimas irgi turetu buti
panasiai kaip Z raide su uzlenktais galais, kad neslankiotu ten ta armatura?
Tada dedu EPS i ta isdauzytaji tarpa, o virs to eps slenksti langams daryti
is blokeliu ar daryti is eps, nes bijau, kad persals ta sarama po slenksciu?
Tai jeigu deciau ten eps, tai gautusi ta sarama apsiltinta ir perdangos
atskirtos, balkona apsiltinu epsu ir man rodos viskas ok butu, neskaitant
hidrozoliacijos...
Tiesa, gal ekstrudinis geriau negu eps, jis juk atsparus dregmei ?