Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-02 17:39:37
kad jau zemyn nebera kur leisti... nekaip ir atrodytu, o ir neaisku kaip
besilaikytu vien ant tu sienu ta perdanga. tik dabar pradedu suprasti, kaip
turejo viskas buti :( ta vertikali termoizoliacija ta tirbut turetu buti
polistirolas tarp balkono perdangos ir pagrindines perdangos? dabar turbut
man saltis is balkono perdangos pereis i vidaus perdanga ?