Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-06-03 10:51:41
2010.06.02 17:39, gvidas rašė:
> kad jau zemyn nebera kur leisti...

aik jau. Vietos - sočiai. Balkonas nestebuklingo dydžio, taip kad
pakeitęs j darbo režimą iš konsolės į plokštę, konstrukcijas papildomai
apkrautum labai nežymiai.

> nekaip ir atrodytu, o ir neaisku kaip
> besilaikytu vien ant tu sienu ta perdanga.

niekas nesako "vien ant sienų". Sienos perima vertikalais jėgas,
armatūra - horizontalias.

Jei yra vietos sienoje - formuoji Z skerspjūvio perdangą (perdangos
plokštė-sija-balkonas). Bet čia Teisingas Kelias ir jį sunku įgyvendinti
kai jau pakelta išorinė sienos dalis.

Jei vietos nėra, bet po perdanga yra rostverkas - balkono armatūrą
inkaruojį į jį (keletas papildomų skylučių).

Jei nėra rostverko ir nėra vietos sienoje - balkono armatūros tinklą
suformuoji taip, kad susirištum su perdangos armatūra. Reikėtų
papildomos vietos tinklo išdėstymui bent jau durų zonoje. Bet čia reikia
konstruktoriaus, kad pažiūrėtų armavimą ir diametrus.

O dėl atrodymo - visas šitas gėris bus apšltintas.

? tik dabar pradedu suprasti, kaip
> turejo viskas buti :( ta vertikali termoizoliacija ta tirbut turetu buti
> polistirolas tarp balkono perdangos ir pagrindines perdangos?

yep.

> dabar turbut man saltis is balkono perdangos pereis i vidaus perdanga ?

techniškai, šiluma eis iš patalpos į lauką per balkono perdangą.

--
   ejs