Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-06-05 12:44:38
2010.06.04 09:54, gvidas rašė:
> Armaturos ta tinkla biski pakele pries pilant betona pakaisiojant varztus.

yra spec plastikiniai laikikliai, užsukami ant armatūros. Bet liaudies
menininkai žino geriau ;)

> Apibendrinant galvoju daryti taip:
> Isdauzau ta vieta perdangoje kur langu slenkstis kiaurai 100mm plociu
> stendgmadamis nesugadinti armaturu (tam, kad atskirti perdangas).

nereikia 100mm. 50mm XPS'o lapas. Tik suklijuok du lapus montažinėmis
putomis. Galima išpjaustyti griovelius armatūrai, jei yra noras - XPS'o
varža didesnė nei putų.

> Pavirsiuje padauzau tokius ale lovelius ant balkono perdangos ir tokius ant
> namo perdangos ir idedu armatura i juos ir uztepu tas vietas betonu (taip
> suprantu kad cia butu tas inkaravimas). Gal tas inkaravimas irgi turetu buti
> panasiai kaip Z raide su uzlenktais galais, kad neslankiotu ten ta armatura?

paprasčiausia inkaruoti būtų taip: prie perdangų prisuki (cheminis
ankeris, varžtas kiaurai perdangą ir pan. - jokių nailoninių kaiščių)
metalines plokšteles, o prie jų privirini reikiamo ilgio armatūros
strypus. Paprastai ir piktai.

Galima dar pikčiau: sulenkti armatūrą U forma, padarai jai skyles
perdangose, galus užsriegi ir užsuki veržles. Pliusas - armatūra
nekaitinama, todėl nesikeičia jos stiprumas. Minusas - didesnis
konstrukcijos laisvumas.

Tavo atveju abu metodai vienodai geri, pirmasis kiek paprasčiau
įgyvendinamas.

Nesėkmės atveju ten bus tempimas, kuris klijuotą konstrukciją (kaip kad
nori daryti) tiesiog nuplėš nafig.

> Tada dedu EPS i ta isdauzytaji tarpa, o virs to eps slenksti langams daryti
> is blokeliu ar daryti is eps, nes bijau, kad persals ta sarama po slenksciu?

EPS'u. Jei reikia, organizuoji langui taškinius parėmimus į perdangą.

> Tai jeigu deciau ten eps, tai gautusi ta sarama apsiltinta ir perdangos
> atskirtos, balkona apsiltinu epsu ir man rodos viskas ok butu, neskaitant
> hidrozoliacijos...
> Tiesa, gal ekstrudinis geriau negu eps, jis juk atsparus dregmei ?

XPS'as (ekstrudinis polistirenas) dedamas ten, kur yra pastovus
kontaktas su vandeniu (visas pastato požemis); didesnės pastovios
apkrovos (pvz grindys po sunkiasvorėmis TP) arba reikia didelės
šiluminės izoliacijos esant mažam medžiagos storiui. Dėti XPS'ą tik
todėl, kad jis atsparesnis drėgmai, nematau prasmės. Gerai padarius
hidroizoliaciją, drėgmės, o tuo labiau vandens, ten nebus.

--
   ejs