Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: ejs
Data: 2010-06-04 00:29:39
2010.06.03 17:32, gvidas rašė:
> Prisegu foto kaip buvo daroma perdanga,

po armatūra paramstymus tukiuosi sudėliojo?

> cia mazai matosi balkonas, bet jis
> yra po kaire puse nuotraukos.  Armaturos eina kiaurai is pagrindines
> perdangos i balkona. Matai ten yra  ir sarama tokia, kuri gaunasi po balkono
> durimis (cia statybininkai patare, kad svoris eitu namo ne ant vitrinu pirmo
> auksto, o ant tos saramos).

jei ten matosi rostverkas, spaudžiu statybininkams leteną už makaronų
kabinimą.
Rostvertkas ir perdanga turi būti betonuojama tuo pačiu užpylimu, arba
bent jau armatūros surištos. Čia tik mano asmeninė nuomonė, kam
nepatinka - taip jums ir reikia.

  Virs pirmo  auksto langu kaip suprantu ten yra
> sarama (ten ispjove blokelius U forma ir dejo armatura su betonu). tai man
> slenksti po durimis gal reiktu daryti vien is polistirolo, kad apsisiltintu
> ta sarama po durimis?

o tu pasipaišyk. Sienos šiltinimas, balkono šiltinimas, kaip ir kur
pasistato durys. Daug kas pasidaro aiškiau ant popieriaus.

> O jeigu balkona apsiltinsiu, tai gal ta siluma
> neiseiitu i lauka, gal patektu i pirma auksta pro lubas? :) Dar galvoju, gal
> iseitu langus isemus isdauzyti ta perdanga ties ta sarama (kur langai) ir
> ten atskyrimui ideti polistirola kaip ir siulei,

JAZUSTUMANO. Šiltinamas visas mazgas iš lauko, nesinervuok per daug. Jei
labai neramu ir langai nepagaminti, sąramos apačia šiltink 100mm PS'o :)

> o armatura gal pavyktu
> nesugadinti ten dauzant, tai nepradingtu tvirtumas?

jei turėtum nuotrauką ar brėžinį su užbaigta kloti armatūra, būtų galima
pasakyti tiksliau. Preliminariai - protingai dubasiant betoną, armatūra
liks sveika. Bet perdangos viršų inkaruočiau, nes gali į šoną pajudėti
kolonos.

>  ar ir per armatura pereina saltis?

Pereina šiluma. Kiek - priklauso nuo diametro /ilgio santykio, t.y kaip
storai apšiltinta.

--
    ejs