Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: gvidas
Data: 2010-06-01 14:26:10
Na man panasiai ir yra. Dabar keisiu balkono duris, kad galeciau slenksti
ideti, nes dabar negaliu sukelti nei balkono grindu, nei vidaus. Tai kokio
aukscio reiktu deti slenksti? jeigu sakai siltinti 15cm, dar betonuoti ant
siltinimo kokius 5-6cm? Tai slenkstis gaunasi jau apie 30cm? Balkonas yra
isoreje, t.t. ne po stogu, tai is vidau siltinti 5cm? O daugiau negalima
(gal pelesis isimes?), nes galeciau gerokai daugiau is vidaus. Aciu