Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: dz
Data: 2009-02-24 20:09:05
nu kiek man teko susidurt bedarant viska statybos leidimui tai: visos
komunikacijos turejo savininka, su atitinkama kaina iskyrus dujas ir
elektra. Elektra ir gal butu galima pasilikt kaip savo nuosavybe, bet
kadangi vst ar rst dalinai finansuoja el. ivedima, tai todel jie ir perima
po to. Del nuoteku tai vienas UABas ir manes prase 10k uz leidima
prisijungti tai pasitikslinau salygas ir susiprojektavau valymo irenginius.