Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-24 09:35:30
Tokio istatymo nera. As rasyciau registruota laiska su pasiulymu prisideti prie isvardintu darbu. Ateityje gali priseiti, jeigu neprisideje kaimynai nores prisijungti. Prisijungti jie gales, jeigu infrastruktura perduosite i savivaldybei ar kokiai kitai imonei. Bet turint pasiulyma yra tikimybe prisiteisti kompensacijas.

Man i salygas buvo irasytas magistralinis vandentiekis ir perduoti i savivaldybes balansa. Jeigu nebut buve pastarosios salygos tai buciau klojes d100 vamzdi valstybineje zemeje. Dabar paklojau d50 savo sklype.