Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-02-24 12:28:31
Man tai visame sitame yra keista lietuviu logika:
- kazkas mokejo pinigus suklojo kanalizacija, vandentieki, dujas, kelius,
elektra, o as va pac gudriausias is visu jusu ir nieko nemokesiu ir viska
turesiu ir siunciu visus na...
Nu ir kame cia laime, kad negalesi su kaimynu pasisveikinti, kad kai tavo
nams degs kaimynas (irgi lietuvis) dziaugsis ir neskubes i gaisrine
skambinti, ir kai vagys nes is namu turta tas pac kaimynas kaip tycia matys
pro langa bet neis pagasdinti ....

Negi taip gerai jauciasi zmogus isdures visus kaimynus aplinkui ir zinodamas
kad jie visi yra priesai ir dabar kuria planus kaip tave pati isdurti visais
galimais budais??

O gal tai normalu?

ps. turiu is as tokiu kaimynu - gerai kad mazuma.