Tema: Re: naujos gatves ir komunikaciju tiesimas - nuosavybe?
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-24 18:04:45
as nepateisinu tu chaliavciku, bet velgi-kiekviena situacija skirtinga:
a) biciulis nusipirko naujame name buta. Dabar bijo pareiti i namus-mat keletas "veikliu" kaimynu vis rinkliavas organizuoja. Tai pakeliamus slagbaumus, tai koki tarketa laiptineje, tai video stebejimo iranga, jau tipo kalbos apie samdoma kiemo sargybini. Schema paprasta-meta savo lesas, o paskui apsaukia visus chaliavcikais, apeliuoja i sazine, grasina-tipo prisimeskit. O tai, kad kitiems ju poreikiai ne visiems nesuprantami-nei motais. Bicas sako-kaip menuo-taip 1000 lt "stavke" Normalu?
b) as nusipirkau buta. Apeina po menesio pirmininkas. Mol anie seimininkai neprisimete prie laiptines spynos. Sumoku. Po poros dienu ateina kaimynas is virsaus-anie seiminkai neprisimete prie stovo keitimo-tad jis uzdejo. Sumoku. Pasistatau masina tarsi bendroje namo aiksteleje. Atlekia pirmininkas-anie seiminkai teisindamiesi, kad neturi masinos-neprisidejo prie jos asfaltavimo. Sumoku. Nemazai. Beliko laukti, kol atsiras zmones, tarybinais laikais savo lesomis isiteike telekomui, kad sis atvestu telefonini kabeli  iki namo. Nes, jei buve seiminkai -pensininkai neprisidejo prie kysiu davimo-teks man prisidet? ir jei dar paskaiciuos doleriais, prie anu laiku dolerio kurso (berods 95 kap.) ir dar paskaiciuos palukanas (kai cia kazkas rase)-kiek as turesiu prisimesti? Laidini telefona pasijungiau, o ar prisimete prie jo atvedimo iki namo buves seimininkas -labai abejoju. Tai jau as-chaliavcikas?

Teisingai raso-kitas dalykas, kai buvusi ganykla suskirstyta i skypus ir per tuos sklypus nutiesta gatve. Taciau jei gatve-valdiska, tai negi  as isasfaltaves jos 10 m, paslaves ar nuploves-turiu teise reikalaut is aplinkiniu atlyginimo uz tai? Paprasyt-gal but, bet reikalaut.....kazin